Donde mirar
El programa no está disponible en el país
Clasificación: 4.5/10

Reseña: Vegas Party

Revisado por Filip
viernes, 19 de mayo de 2023 16:57
Debitantski redateljski projekt zapaženog scenarista Erica Bernta (Virtuoznost, Romeo mora umrijeti, Highlander: Završetak igre) zabavna je i pomaknuta pustolovna komedija s poznatim K. Pennom (Van Wilder, Sin Maske, Nešto poput ljubavi, Superman: Povratak, serije 24, Doktor House), odnedavno savjetnikom američkog predsjednika Baracka Obame, u glavnoj ulozi. Riječ je o ležernom, nepretencioznom i duhovitom ostvarenju koje obiluje ekscentričnim protagonistima i bizarnim situacijama, koje nekim elementima zapleta podsjeća na hit "Mamurluk", te koje nose raspoložene glumačke interpretacije. Uz K. Penna nastupaju J. Bennett (Opasne djevojke, Popust na količinu 2, serije Bostonsko pravo, Smalville) i D. Faison (Sugar Hill, Djevojke s Beverly Hillsa, serije Felicity, Stažist), a u epizodnim rolama gledamo V. Pastorea (Dobri momci, Buđenja, Carlitov način, Vlak pun love, Gotti, Za njegove plave oči, Revolver, serije Zakon i red, Pravda za sve), najpoznatijeg po ulozi Salvatorea "Pussyja" Bonpansiera u kultnoj TV seriji Obitelj Soprano; i J. Pressly (Torque: Bijes na kotačima, Horton, serija Jack i Jill), za sporednu rolu u popularnoj humorističnoj seriji Zovem se Earl ovjenčanu nagradom Emmy i nominiranu za Zlatni globus. Filmsku fotografiju potpisuje Robert Primes (Ptica na žici, Moja Antonija, Ubojstvo vrana, serija Felicity), a glazbu David Finfer (Warlock, Helenina kutija, Poštena igra, Prijateljice), za rad na hitu "Bjegunac" 1994. nominiran za Oscara.
Me gusta revisar