Gdje gledati
Televizija uživo Strimovanje
img
img

OPIS

Iz četverodijelne dokumentarne serije prikazujemo film o Uweu Johnsonu.
U seriji putujemo kroz vrijeme s četvero najfascinantnijih autora u povijesti književnosti. Na turneji ćemo posjetiti zemlje o kojima su pisali i proživjeti njihova putovanja kroz njihovo pisanje. Riječ je o jedinstvenim putovanjima u kojima se isprepleću prošlost i sadašnjost. Irska Heinricha Bölla, Orijent Hansa Christiana Andersena, francuska Rivijera Erike i Klausa Manna i New York Uwea Johnsona... Veliki književnici - velike književne turneje. Putopisi su danas među najpopularnijim književnim vrstama. Namijenjeni su čitateljima koje ne zanima samo posjet zemljama, nego žele i doživjeti ljude, kulturu i mentalitet tih mjesta. Otkrit ćemo dnevnike slavnih pisaca i zemlje koje su posjetili. Serija pokazuje kako su se te zemlje mijenjale, postavlja pitanje vrijede li još i danas zapažanja pisaca te otkriva kako su se ta mjesta razvila s vremenom, a sve očima književnih velikana. Njihovi zapisi s putovanja postali su i sami velika književnost, a ta su remek-djela puna uvida koji i danas izazivaju čuđenje i divljenje. Književni portreti zemalja i ljudi nehotice su postali pustolovni romani.
Koprodukcija: Foliranfilm Produktion i WDR, RBB, MDR, RB, SWR i ARTE

Slike

Art a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea JohnsonaArt a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea JohnsonaArt a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea JohnsonaArt a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea JohnsonaArt a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea JohnsonaArt a la carte: Velika tura po literaturi - New York Uwea Johnsona

Recenzije

Nema recenzija

TvProfil koristi kolačiće kako bi se osigurao bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje: politika privatnosti.